FAQ
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
PRODUKTY
Czy złocenie biżuterii się ściera?
Nasza biżuteria złocona jest najgrubszą możliwą warstwą złota. W związku z tym jest wyjątkowo trwała, co potwierdzają nie tylko moje testy, ale również pozytywne opinie Klientek, które niekiedy po dwóch latach intensywnego użytkowania cieszą się złotym kolorem swojej biżuterii. Jednak warstwa złota z czasem zawsze ulegnie wytarciu. Można opóźnić ten proces odpowiednio dbając o swoją biżuterię, poczytajcie o tym tutaj.
Czy będzie jeszcze dostępny dany produkt?
Dostawy w sklepie odbywają się regularnie, jednak nie wszystkie modele wracają do oferty. Najlepszym sposobem na śledzenie dostępności danego produktu jest zapisanie się do mailowych powiadomień o dostępności. W karcie niedostępnych produktów pojawia się okienko, w którym należy wpisać swój adres e-mail oraz potwierdzić klikając przycisk "Powiadom o dostępności". Jeśli dany produkt wróci do sklepu, niezwłocznie otrzymasz wiadomość e-mail.
Jak mogę znaleźć swój rozmiar pierścionka?
Na sprawdzenie rozmiaru pierścionka znamy sprawdzony sposób, który wraz z tabelą rozmiarów opisałam tutaj. Jeśli mimo wszystko rozmiar nie będzie odpowiedni pamiętaj, że w naszym sklepie zwroty są zupełnie darmowe, nic więc nie ryzykujesz.
Czy będzie dostępny inny rozmiar pierścionka?
Wszystkie dostępne rozmiary są na bieżąco aktualizowane w karcie produktu. Rozmiary pierścionków uzupełniane są w momencie wyprzedania wszystkich dostępnych rozmiarów. Zapraszam do regularnego przeglądania oferty.
Czy można obejrzeć biżuterię przed zakupem?
W tym momencie nie posiadam punktu stacjonarnego, a magazyny z biżuterią umiejscowione są w różnych miastach. W związku z tym prowadzę wyłącznie sprzedaż internetową. Jeśli masz wątpliwości odnośnie danego modelu i rozmiaru pamiętaj, że w panelu dostępne są zwroty zupełnie za darmo. Nie ryzykujesz utratą pieniędzy, nawet za przesyłkę zwrotną.
MOJE ZAMÓWIENIE
Jaki jest status mojego zamówienia?
Przy każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na podany przez Ciebie adres e-mail. Na bieżąco informuję o rozpoczęciu realizacji zamówienia, przygotowaniu przesyłki oraz wysłaniu paczki. W ostatnim mailu otrzymasz również link do śledzenia przesyłki u wybranego przewoźnika.
Link do śledzenia paczki nie działa, dlaczego?
Numer listu przewozowego niekiedy aktywuje się z opóźnieniem (nawet do 24 godzin). Jeśli potrzebujesz informacji o statusie swojej przesyłki możesz dodatkowo skorzystać z czatów na stronie wybranego przez siebie przewoźnika.
Nie znajduję paragonu w przesyłce, o co chodzi?
Niektóre z zamówień wysyłane są z innego magazynu. W tej sytuacji paragon wysyłamy osobno. Nie musisz jednak czekać na paragon, aby dokonać zwrotu, o tym przeczytasz poniżej.
Chcę od razu zwrócić zamówienie, czy mam czekać na paragon?
Absolutnie nie musisz czekać na paragon. Do zwrotu potrzebna jest jedynie biżuteria w nienaruszonym stanie (z kompletem metek) oraz wydrukowana etykieta zwrotu z informacją o numerze konta. Więcej informacji o dokonaniu zwrotu znajdziesz tutaj. Zakupiona biżuteria może być prezentem, który otrzymamy bez paragonu. Może zależeć nam na czasie i nie chcemy czekać na paragon lub po prostu możemy go zgubić. Doskonale to rozumiem :)
Moje zamówienie zostało anulowane, dlaczego?
Wiele zależy od tego jaka forma płatności została wybrana przy zamówieniu. Zamówienia płatne z góry należy opłacić w terminie do 7 dni roboczych. Jeśli do tej pory wpłata nie zostanie zaksięgowana, zamówienie zostaje anulowane. Jeśli jednak dokonałaś/eś wpłaty, a mimo to zamówienie nie jest realizowane lub zostało anulowane, skontaktuj się, proszę, ze mną poprzez infolinię lub formularz kontaktowy.
METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY
Jakie są dostępne metody płatności?
U mnie w sklepie masz do wyboru aż pięć różnych sposobów płatności: przelew tradycyjny, szybkie płatności PayU, PayPal, Blik oraz płatność poprzez platformę sklepu IAI. Pamiętaj, że płatność przelewem tradycyjnym nie jest księgowana natychmiast, w związku z tym czas rozpoczęcia realizacji zamówienia może się wydłużyć.
Przy wyborze przelewu tradycyjnego system wygenerował mi znaki specjalne, których bank nie przyjmuje. Co teraz?
Jeśli Twój bank nie przyjmuje w tytule przelewu znaków specjalnych wystarczy, że w tytule przelewu zamieścisz swój numer zamówienia. Jest to najszybsza droga identyfikacji Twojego przelewu.
Zależy mi na czasie. Jaka forma wysyłki jest najszybsza?
Produkty marki Filigree oraz Pierre Ricaud wysyłamy w 24 godziny, natomiast produkty marki Sentiell oraz Staviori do 48 godzin. Produkty marki Sentiell mogą zostać wysłane bezpośrednio jeśli wybierzesz formę dostawy kurierem Fedex. Jeśli więc zależy Ci na czasie, wybierz dowolną szybką płatność oraz formę wysyłki kurierem. Paczka zostanie wówczas wysłana w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
Która forma wysyłki jest najtańsza?
W sklepie najtańszą możliwą formą wysyłki jest opcja dostawy poprzez Paczkomaty InPost. Istnieje również możliwość skorzystania z darmowej dostawy przy zakupach w kwocie wyższej niż 50 zł.
ZWOTY I WYMIANY
Ile mam czasu na zwrot?
Masz aż 100 dni na dokonanie zwrotu zakupionej biżuterii. Pamiętaj jednak, że biżuteria powinna zostać odesłana nieużywana, w stanie nienaruszonym (wraz z papierową metką). Biżuteria z zerwanymi lub rozciętymi metkami nie będzie przyjmowana.
Jak mogę dokonać zwrotu?
Aby skorzystać z prawa zwrotu wystarczy odesłać biżuterię w ciągu 100 dni na adres:
Filigree.pl Justyna Musialak
ul. Kochanowskiego 3
88-100 Inowrocław
Do paczki dołącz protokół zwrotu wraz z wpisanym numerem konta. Nie musisz dołączać paragonu. Zwrot zostanie dokonany w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przeze mnie przesyłki. Więcej informacji odnośnie procedury zwrotu znajdziesz tutaj.
Jak mogę wymienić biżuterię?
Wymiana biżuterii w sklepie działa na zasadzie dokonania zwrotu i złożenia nowego zamówienia. Jeśli potrzebujesz wymiany biżuterii na inny model lub inny rozmiar, prześlij do nas biżuterię i zaczekaj na zwrot środków na konto. Możesz również wybrać zwrot środków na saldo Klienta. Nowe zamówienie można złożyć natychmiast, bądź też po otrzymaniu zwrotu.
REKLAMACJE
W jaki sposób złożyć reklamację?
Aby złożyć reklamację wystarczy odesłać do nas reklamowany towar wraz z uzupełnionym formularzem. Dokładną procedurę reklamacji znajdziesz tutaj.
W jakiej sytuacji mogę złożyć reklamację?
Reklamację należy zgłosić, gdy biżuteria posiada wady fabryczne, wady ukryte lub nie jest zgodna z zamówieniem. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku nieodpowiedniego użytkowania biżuterii, uszkodzeń mechanicznych oraz utlenianie się srebra czy utrata powłoki ścieralnej.
W jakim terminie rozpatrywane są reklamacje?
Reklamacja rozpatrzona zostanie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przeze mnie reklamowanego produktu. W tym czasie w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji otrzymasz zwrot środków na podane konto bankowe. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji produkt może zostać odesłany na koszt Klienta.