Reklamacja towaru

Jeżeli w okresie dwóch lat od dnia otrzymania produktu ujawniły się wady stanowiące o niezgodności towaru z umową prosimy o złożenie reklamacji korzystając z możliwości wypełnienia formularza. Istnieją dwa sposoby na złożenie reklamacji zakupionego produktu.




 

 

1. Formularz reklamacji produktu online.

W sklepie Filigree.pl możesz w szybki i prosty sposób wygenerować reklamację! Aby dodać zgłoszenie reklamacyjne zaloguj się do panelu sklepu, następnie postępuj zgodnie z instrukcjami.

Wpisz nazwę zakupionego przez Ciebie produktu, opisz powstałą wadę oraz wybierz sposób zwrotu pieniędzy lub dodaj informację w opisie usterki o tym, że oczekujesz wymiany produktu na nowy.
Zapakuj bezpiecznie produkt wraz z wydrukowanym formularzem i odeślij go na nasz adres korespondencyjny:
  • Filigree.pl Mmint Justyna Iwińska
  • os. Słoneczne 5B/13
  • 63-800 Gostyń
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas produktu. Jeśli z jakichkolwiek względów proces rozpatrywania reklamacji będzie się przedłużał, poinformujemy Cię o tym mailowo.

 

 

2. Formularz reklamacji offline.

W sklepie Filigree.pl możesz także wypełnić formularz reklamacji. Aby zgłosić reklamację postępuj zgodnie z instrukcją:

 

  • Pobierz gotowy formularz reklamacji tutaj. Możesz także skorzystać z własnego formularza, w którym zawarte zostaną: opis produktu, opis usterki oraz żądanie zwrotu pieniędzy lub wymiany produktu na nowy.
  • Zapakuj bezpiecznie produkt wraz z wydrukowanym formularzem i odeślij go na nasz adres korespondencyjny: 
    Filigree.pl Mmint Justyna Iwińska
    os. Słoneczne 5B/13
    63-800 Gostyń
  • Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas produktu. Jeśli z jakichkolwiek względów proces rozpatrywania reklamacji będzie się przedłużał, poinformujemy Cię o tym mailowo.

 

 

 

 

 


Gwarancja producenta nie obejmuje wgnieceń, odkształceń oraz uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku użytkowania. 

 

Producent nie udziela gwarancji na powłokę ścieralną (złocenie oraz rodowanie biżuterii). Trwałość koloru zależy od dbałości użytkownika oraz długości okresu użytkowania biżuterii. Zobacz tutaj jak dbać o swoją biżuterię

 

Gwarancja producenta nie obejmuje produktów które w sposób pośredni lub bezpośredni miały kontakt z wodą,
środkami chemicznymi typu perfum, dezodorant, środki czystości, alkoholem itp.

Zaufane Opinie IdoSell
4.89 / 5.00 155 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-05-28
Piekny naszyjnik . Polecam
2022-08-23
Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak miłą i profesjonalną obsługą. Polecam sklep z ręką na sercu,

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel